Új reklámot kapott a 225 éves Unicum! Döntsék el Önök, milyen lett!
2015. november 10. 16:06
Új reklámfilmet forgatott a Zwack emblematikus termékéhez, az Unicumhoz, amiben Magyarország elmúlt 225 évét idézik meg. Lovasok, harcos magyarok földön és vízben, Parlament és persze a győzelemhez elengedhetetlen Unicum. Szavazzon arról, milyen lett!
2015. november 10. 16:06
p
0
0
39
Mentés
Ostoros hadtest, több méteres vizák, az épülő Parlament és Hajós Alfréd egy filmben. A Zwack Unicum új reklámfilmje Magyarország elmúlt 225 évének kiemelkedő hőskorszakait idézi meg a Zwack család és az Unicum történetével párhuzamba állítva – derül ki a Mandiner.bor szerkesztőségéhez eljuttatott sajtóanyagból az Unicum új reklámfilmjéről.
„Szerencsések vagyunk, hiszen ismerjük őseink elmúlt 225 éves történetét és azt az áldozatos munkát, küzdeni akarást és pozitív hozzáállást, amelynek köszönhetően ma itt állhatunk és egy igazán prosperáló vállalatot működtethetünk. Azonban ugyanez igaz Magyarország történetére is, hiszen a magyar egy büszke, harcos és minden helyzetből kijönni képes nemzet. Ezért érezzük úgy, hogy a családunk története párhuzamba állítható Magyarország történetével is, ebből született a Zwack Unicum új reklámfilmje” – mondta el Zwack Sándor a reklámfilm bemutatása után.
Különleges év a mostani a Zwack család és a Zwack Unicum számára, hiszen Dr. Zwack udvari orvosként 225 éve kínálta II. József Habsburg uralkodót azzal a gyomorkeserűvel, amely ma már világszerte ismert. Nem véletlen, hogy ez a jelenet elevenedik meg az Unicum új reklámfilmjének első képkockáiban is. A család és a vállalat számos programmal ünnepelte a jeles évfordulót az elmúlt hónapokban, azonban most egy grandiózus reklámfilmben csúcsosodik ki az év.
„Az volt a célunk, hogy a »csak pozitívan« gondolatiság megmaradjon az új filmben. Mindezt viszont nem egy pátoszos, ömlengős képsorban akartuk bemutatni, hanem arra koncentráltunk, hogy mai csomagolásba öltöztessük és vevők legyenek rá a fogyasztóink. Azt gondolom, hogy nagyon dinamikus, rendkívül látványos film lett a végeredmény” –mondta el Zwack Izabella.
A helyszínen a Zwack család és az alkotók közösen mutatták be a film egyes részeit. II. József Habsburg uralkodó és Dr. Zwack közös jelenetével kezdődik a spot, ami a magyarok találékonyságára is utal, mellyel olyan sok elismerést szereztünk már a világban. Ezt egy speciális 1848-49-es szabadságharcban hősiesen harcoló ostoros magyar hadtest bemutatása követi, amely a magyarok küzdeni akarását, harcos múltját mutatja be. Az alkotók elmondták, hogy számos olyan kutatás előzte meg a filmet, amely a korabeli jelenetek hiteles felidézését tették lehetővé. Az ostorral harcoló Hunyadi huszárok valóban léteztek és hősiesen harcoltak a szabadságharc csatamezein. A következő jelenet Hajós Alfrédot ábrázolja az éppen épülő Parlamenttel a háttérben, mely a rengeteg magyar sportsikert jelképezi, de közben olyan apró különlegességeket is felvillant, mint az akkor még a Dunában úszó, akár több méteresre is megnövő vizák. Majd eljutunk a mai Hősök terére, egy fesztivál hangulatú közegbe, ezzel is jelezve, hogy a magyar nem egy szomorú nemzet, nagyon sok életkedvvel és pozitív látásmóddal vagyunk megáldva.
A rendezvényen részt vett Bergendy Péter, a reklámfilm rendezője is, aki a monumentális látványelemek technikai megvalósításának kulisszatitkairól is mesélt. Többek között elmondta, hogy a Parlament építését egy korabeli fotó alapján rekonstruálták, de például a vízben úszó vizákat is élethűen ábrázolták a filmben.
Döntsék el Önök, hogy milyen a reklámfilm, és szavazzanak!
A miniszterelnök a Kossuth Rádió reggeli műsorában azt mondta, a tiszás politikusok nemhogy nem szégyellik, hogy a saját országuk ellen dolgoznak, hanem büszkék, rá és ez a céljuk.
Úgy tűnik, egy félreértés adta az okot ahhoz a pletykához, mely szerint a holland áruházlánc hazai üzleteiben a továbbiakban nem kapható a jellegzetes szivárványos táska.
Lendvainak vastag az a bizonyos bőr az arcán, lerázza magáról az újabb szégyent és folytatja az aljas, személyeskedő, kétszínű áskálódást, ahogy egy jó bolsevikhez illik.
p
1
0
6
Hírlevél-feliratkozás
Ne maradjon le a Mandiner cikkeiről, iratkozzon fel hírlevelünkre! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és elküldjük Önnek a nap legfontosabb híreit.
Összesen 39 komment
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
tango47
2017. március 23. 18:51
Nekem az előző reklámjuk a pólósokkal és egyéb sportolókkal jobban tetszett. Ebben egy egész életművet akart belezsúfolni a készítője, ami így sok.
Felemás...
A magyargyűlölő Habsburgot én kihagytam volna, de lehet, hogy ez a momentumnak is van valami üzenete, ki tudja...? A karikás és a csatajelenet jó (visszavágás Habsburgéknak 1:1), a sportolók is, bár a viza nekem egyből lejött, de a célközönségnek valószínűbb, hogy inkább Lessi ugrik be...
A zeneszám lehetne magyar nyelvű, mondjuk elektro-folk, az most amúgy is trendi...
De kinek a pap, kinek a papné kinek a lányuk...
Most nem a reklámmal foglalkozom, hanem a likőrrel. A "létező szocializmus"-ban lettem olyan nagy fiú, hogy megkóstolhattam. Finom volt, s eszembe sem jutott, hogy ez valami lopott hamisítvány. Rendszerváltozás után megkínáltak "eredetivel"; szerencsére sikerült olyan helyre somfordálnom, ahol feltűnés nélkül kiköphettem ezt a borzadályt.